Det gick ok!

Natten är över, Albin bokstavligt slog liv i oss vid klockan sju.
Det har gått lättare och lugnare än vad jag befarat. Inget skrik och sura miner men istället har det stökats och bökats väldigt mycket. Han har klängt på mig som en liten apa och knorrat. Men där i mellan har han sovit bra och likaså vi andra.
Inte heller visade han något jätte intresse för att tutta nu på morgonen, han gjorde några halvtappra försök men gav upp fort, så han tycks ju inte bli svälthungrig efter en natt utan käk.

Nu har Albin och pappan gått upp för att fixa frukost gröten. Allt i sin ordning! :)


Vi vaknade till -24 ute och jag är glad att jag slipper släpa med mig Albin ut idag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till en bra natt. Här har vi bara -14 och lite fint snöfall.

2013-01-19 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0