En märklig upptäckt...

Jag upptäckt att ett par mockasiner jag köpte åt Albin i somras fortfarande har larmploppen kvar på sig! Hur stora är oddsen för det?
Jag har inte snattat dem! Jag köpte dom på rea och dom kostade inte mer än typ 30 kr om jag minns rätt.
Mamma var med tror jag så du är mitt vittne! :)

Men hur gör jag nu? Dom går ju inte att använda med den där grejen kvar på, dom sitter ju ihop med den. Jag känner inte för att gå tillbaka och be dem ta bort den. Har inget kvitto kvar som bevis.
Vet ju att man ej ska bända loss då de kan innehålla färg.
Är det bara att slänga dom helt enkelt?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din händiga sambo kanske kan få loss den.

2013-01-14 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0