Jag är ren iallafall

Ikväll tog nattningen bara en timma. Tjoho! Efter 40 minuter vaknade han igen, troligtvis av en igen täppt näsa och sedan var det kört att få honom till att somna om. Så han är vaken än, två timmar senare.
Jag hade planerat att lägga mig i ett varmt bad när han somnat men så långt hann jag aldrig innan han vaknade igen. Men Peter tog vakten och jag kunde ta mig ett dopp. Det blev ju inte ett så avslappnat bad jag hade tänkt mig när ungen stundvis knorrade och hade sig på andra sidan dörren men några sidor i min bok lyckades jag läsa och huvudsaken var väl att jag blev ren om inte annat.

Nu sitter jag och äter ett par knäckisar innan jag åter igen joinar mina pojkar inne i sovrummet (dom är vakna än hör jag). Blev inget soffhäng med tvtittande ikväll heller, men man är van vid det nu :)



Sötaste ungen av alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0