Jan. 11, 2013

Det gick fint på Bvc även denna gång. Nu väger han hela 9045 g (8/11 8390) och är 71,5 cm lång ( 69,4) Huvudomfånget ligger på 46,5 cm.
Vi fick även bekräftat att vårt kämpande på kvällarna är helt rätt och det är bara att fortsätta traggla. Någon gång vänder det! Och i skrivande stund har jag just börjat mitt 30 min pass inne i sovrummet med en förbannad unge, men det är "bara" att ignorera.

Efter Bvc åkte vi för att handla lite och till min lycka lyckades jag övertala Peter om tacos till middag. Gott! Så nu är vi mätta och belåtna även denna dag.

Dessvärre har jag inte hunnit med någon hurtig promenad idag. Albin lyckades ju somna så gott i förmiddags när jag äntligen masat mig upp och sedan sov han ända till det var dags för oss att göra oss iordning och styra in mot staden. Men jag har hunnit med ett set med plankan nu ikväll och tänkte köra minst ett set till idag för att kompensera lite.

Nä, nu ska jag leta napp....



I väntan på vår tur på Bvc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0