Kvällarna

Ganska exakt när På spåret var slut vaknade Albin. Lite mer än två timmar senare sov han i egen säng igen efter att ha levt lite rövare, bytt blöja och käkat välling. Knappt en timme senare vaknar han igen och nu ligger han här på min arm och sover.
Ojoj, vilka mysiga och lugna kvällar vi har här hemma nu för tiden (ironiska jag är i farten).
Konstigt nog har vi ändå lyckats se två filmer de senaste dagarna. Det känns som evigheter sedan man tog sig tiden att se en film. Hamilton 2 och Inception(?) var det som visades, inga tio poängare någon av dem tyvärr.

Nu ska jag försöka lägga tillbaka den lille i hans säng och sedan försöka somna jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0