Min uppstigning varade inte länge

Jag hann i stort sett bara kliva upp och sätta mig vid köksbordet innan Peter kommer in och lämnar över en väldigt kinkig unge till mig. Det var knappt att jag hann trycka i mig två knäckisar innan den lille var helt utom sig och vråltörstig på närhet. Och nu ligger jag åter igen i sängen men denna gång med en halvsovande unge på bröstet. Min fina fina unge! <3

Annars så står det Bvc-besök på schemat idag. Dags för åtta månaders besiktning och det ska bli väldans spännande då det var två månader sedan vi var där sist.
Nya arbetskängor ska även inhandlas tydligen samt lite gott till ikväll och helgen såklart.


Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till på BVC idag Albin och hälsa till pappa och säg grattis till jobbet. Ja du kan hälsa till mamma och Nico också. Kramar från gammelmoster Helen och mormor Siv

2013-01-11 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0