05:54

väckte en liten skitunge oss. Tack för det!
Nu äter han och pappan frukost medan jag ligger kvar i sängen och drar mig lite.
Jag mår bra idag om än lite huvudvärk. Har kunnat sovit bra och inte behövt uppsöka toalett. Härligt! Hoppas det är över.

Idag hade vi bjudit över Peters kusin med familj för lite påsklunch. Men vi får väl se hur det blir med det, vi ska höras av lite senare igen.
Typiskt, det var länge sedan vi sågs sist (jul tror jag) och självklart ska det bli såhär då.

Vilken pissvecka detta har varit! Bara tråkigheter och elände samt inställda skojigheter.



"Kul" väder ser det ut att bli idag dessutom...


Kommentarer
Postat av: Katti

Glad Påsk på er allesammans!
Jag tror allt blir lite bättre och roligare om du byter synvinkel: Peter är inte sjuk, Albin är inte sjuk och du är bättre, bakom dimman skymtar redan solen och det kan bli en riktigt kanondag. Pass på och gör något som DU tycker är roligt...

2013-03-29 @ 08:03:32
Postat av: Mamma

Lilla solstråle :) Nu blir det bara bättre. Lyssna på Katti och gör något kul!

2013-03-29 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0