Då var det dags för lite snö igen då

När vi var ute och gick förut och var nästan ända hemma igen så försvann helt plötsligt det lilla solljuset som var och istället var det som att vi gick in i en vägg av lätt rök eller dimma och några få sekunder senare föll snöflingor helt plötsligt och från ingenstans typ.

Låter inte så märkvärdigt kanske men det var en ganska märklig upplevelse faktiskt :)

Annars så var vägen snorhal och jag vet inte hur många gånger jag höll på att sätta mig på rumpan under vår runda. Jag måste försöka komma ihåg att leta fram mina broddar från förra året!
Nu har Albin precis somnat så jag ska skynda mig och försöka hinna få något vettigt gjort innan han vaknar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0