Det blir inte alltid som man tänkt

Vi firar onsdagskvällen med vattenfyllt tvättstugegolv igen. Det har ju trots allt gått ett par veckor sedan sist ;)
Där fick jag för att jag var duktig och satte igång med bearbetningen av det enorma tvättberget.

Knoddas har stupat nu också UTAN sin nattavälling! Alla hans flaskor var i diskmaskinen som vi pausade när vi upptäckte poolen där nere så jag testade utan och det ser ju ut att ha gått vägen.

Nu ska jag flytta mig ut till soffan. Hade planerat att träna ikväll men kom av mig lite när vår normala kvällsrytm bröts och Peter var tvungen att ta hand om röran där nere och nu är jag alldeles för trött!
:(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars er.

2013-03-21 @ 06:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0