Näste man på tur!

Då var det min tur.

Jag vaknade vid tre inatt och mådde så jävla dåligt. Mådde fruktansvärt illa, frös som en galning och kände febern stiga. Fy vad det körde omkring i magen och jag bara väntade på att behöva rusa ut till toa. Men jag somnade faktiskt om huttrandes, vaknade sedan vid sex och svettades.
Jag är fortsatt risig i magen, fryser och svettas om vart annat och har inga som helst planer på att äta något.

Idag är det alltså jag som är nedbäddad och tack och lov för att Peter är på benen idag!


Kommentarer
Postat av: Helen

Krya på dig/er. Hoppas ni blir friska till helgen så vi kan ses. Krya på kramar från mig

2013-03-28 @ 09:43:12
Postat av: Mamma

Krya på er

2013-03-28 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0