Ombytta roller

Jag ligger vaken och bredvid ligger ungen fortfarande och sussar!!! Tror han har försovit sig ;)


Igår eftermiddag kom som sagt moster och onkel. Jycken blev överlycklig när han vaknade och fick syn på dem! Albin såg ut att haja genast vem det var som kom och var inte särskilt blyg.
Jag kokade ihop ugnsbakade potatistoppar, entrecote, bea och sallad. Till efterrätt blev det min fuskiga latmansblåbärspaj och glass.
Mycket gott om jag får säga det själv! :)

Innan det var läggdags för Albin hann vi gå ut och åka lite pulka med moster. Det hade hunnit bli mörkt och det var snorhalt så det kändes livsfarligt. Haha. Men vi klarade oss!
Under tiden bytte Peter och onkel ett däck på deras bil.
Peter upptäckte nämligen att deras ena bakdäck var helt platt! Man kan ju undra var på deras närmare 30 mil långa biltur detta hände? Haha. Tur iallafall att det upptäcktes igår och inte idag för idag lämnade dom oss redan innan klockan fem imorse för att styra vidare mot Arlanda och ett flyg till London. Lyckostar! Så det var ett kort besök vi fick.

(jag började skriva detta inlägg vid halv åtta. Drygt fem sekunder efter jag skrev att Albin fortfarande sov vaknade han såklart och började härja och nästan åla ur sängen. Nu är klockan snart nio och vi sitter vid ett soligt köksbord)

Lekkompisarna från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0