Två envisa själar

Jag och Albin är inte riktigt överens i skrivande stund....
Jag tycker han kan vila lite. Han blundade bara en kortis när vi var ute och har sedan dess gäspat och inte haft så jätte roligt humör. Dessutom vaknade han vid sex imorse tillsammans med pappan.
Albin däremot har inga planer på att låta sig luras till att somna. Han klättrar runt i sängen som en liten apa och "brummar" med munnen för fullt!
Vi får se vem av oss som ger upp först ;)

Solen fortsätter skina och idag är första dagen på en vecka tror jag som inte blåsten förstör och gör det svinkallt!
Jag hann sitta ute på trappan i nästan en minut förut iallafall innan Albin ledsnade och ville in för att härja runt. Men jycken var klok nog att ligga kvar där ute själv i lugn och ro och götta sig i värmen.


Hur har det gått med utslagen Albin hade då?
Jo de är nästan borta nu och har liksom torkat ut eller vad man ska säga.
De hade sin kulmen där i lördagsförmiddag men Albin tycktes ju inte märka av det något särskilt. Skönt att de inte blev något mer av det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0