Ute häng

Både jag och Albin lät solen värma våra kinder och nästipp ute på trappan efter att han tupplurat färdigt.
En slurk mellis smakade utsökt där ute också!

Med en liten vilde går det ju inte bara att sitta och ta det lugnt. Han nöjde sig en stund med att utforska trappan lite till, men när han tyckte sig vara färdig med det skulle han till varje pris ner för trappen. Det tyckte inte jag så då gick vi in istället. Och här är vi nu, i Albins rum och härjar.
Jag längtar till dess då han kan härja runt ute lite mer på egenhand.
Som det är nu har han ju inget intresse av att kräla runt ute i snön och att sitta stilla är det ju inget tal om! Sitta i vagnen går bra, så länge den rullar vill säga. Men jag kan ju inte vara ute och gå hela dagarna. Eller jo det kan jag väl, men jag varken vill eller orkar det ;)

Nya fräscha vårmössan åkte på idag! Tack mormor eller vem det nu var som betalade ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod. Den passade fint.

2013-03-07 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0