Back on track

Tror ni mig om jag säger att vågen visade minus?
Det gjorde den, äntligen! -0,7 kg sedan förra måndagen. Tjoho! Det sker tydligen mirakel ändå :)
2,3 kg är nu väck sedan jag körde igång viktminskningen på riktigt i början på April. Sakta men säkert så går det neråt.
4,7 kg har jag kvar till min målvikt (min vikt vid inskrivningen sep. 2011), känns som evigheter bort faktiskt. Något slutdatum har jag inte satt och vågar inte heller göra. Men till nyår hoppas jag verkligen att jag är i mål! :)


Kommentarer
Postat av: Janina

Woooohooo! Grattis! Det lät fruktansvärt gott faktiskt! Lust att lägga ut riktigt recept? Axel säger också "titta titta" hela dagarna, oftast utan att ens peka på något..

2013-05-13 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0