Bringa lite tur

Hittills har det betytt tur att jag bloggat lite när nattningen pågår, han brukar alltid hinna somna medan jag skriver och man kan ju hoppas det funkar nu med :)


Vi har haft farmor här en sväng nu. Vi åt middag, busade och jycken fick sig lite massage. Kanske att hon kände en liten muskelspänning så vi har nu fått instruktioner hur vi ska tänja på hans muskler och så hoppas vi på förbättring.

Det har varit en grå dag är idag och nu på eftermiddagen kom det lite regn undrar om det är det som är orsaken till mitt lite nedstämda humör idag? Jag känner mig bara trött och slö, ingen lust till något och gäspar massor.
Planen idag var att ta tag i städningen här hemma. Igår kväll sa Peter: vi har det ganska smutsigt och pekade på badrumsgolvet. Jag insisterade och vi bestämde att i helgen blir det banne mig städning. Men imorse fick jag ett ryck och började dammsuga efter frukosten, dock hann jag bara halvfärdigt innan vi var tvungna att åka och jag tänkte fortsätta när vi kom hem igen. Men nej, orken och lusten hade försvunnit någonstans på vägen så inget mer blev gjort.
Skulle ju vara skönt att ha ett färdigstädat hus till helgen så vi kan göra något roligare istället, men än är ju inte veckan slut så lusten kanske hinner komma tillbaka? Hoppas! :)



Nä, än sover inte ungen och nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Det blir bara massa blaha blaha så jag ger upp detta och fortsätter med att enbart hålla handen :)



(vad ska man ha spjälskydd till när knytbanden är bortslitna och det inte sitter där det ska?! Jo, man kan ha det som kudde! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0