Gräsänka

Nu är jag nedbäddad i sängen och det känns tomt och ensamt! Tack och lov så har jag ju Albin snusandes här bredvid :)

Jycken är nu sig själv igen efter att ha varit väldigt slö och lite orolig. Fullt förståeligt! Han var skitförbannad på något nu när vi var ute på kvällspinken och for iväg som ett skott så långt linan räckte och skällde som en tok :)
Ätit och druckit har han gjort med god aptit här på kvällskvisten så så jätte ont kan han ju inte ha i munnen då längre.
Nu har han gått och lagt sig inne hos moster såklart!

Albin somnade för natten redan innan klockan hunnit bli sju. Det är bra att moster är här och tröttar ut honom och han henne :)

Nu när inte Peter är hemma passar jag på att äta tacos till middag, eftersom han inte är något större fan av det. Oj så gott det var! Och det bästa av allt, det finns rester kvar till imorgon dessutom! :)

Nu ska jag läsa lite, min väntande bokhög har vuxit sig ännu större nu och det är flera böcker jag längtar till att få sätta tänderna i! Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0