Heja Albin!

Imorse delades i guldmedalj ut igen, till Albin såklart!
Vi var igår kväll beredda på ännu en orolig natt med bök och stök. Näsan rann konstant på honom igår och nätterna brukar ju inte bli så jätte harmoniska då precis... Men dra mig baklänges! Han sov heeeeela natten från halv åtta till halv åtta utan minsta hörbara pip eller gnäll i hans egna säng! Han tillät till och med att vi låg kvar och drog oss till lite efter åtta innan vi gick upp och startade dagen!
Efter sådana här nätter älskar din mamma och pappa dig lite extra, Albin! :)

Jag har sovit nonstop från det att jag släckte lampan vid elva tiden igår till att Peter kom in och viskade hejdå vid halv sjutiden. Riktigt riktigt underbart!

Nu har vi just kommit in från promenaden. När vi gick var det molnigt och tjocktröjaväder, men nu när vi kom hem, tjugo minuter senare hade det slagit om helt och vi höll på att smälla av under alla våra kläder!
Albin har nu somnat för en liten lur och jag ska nu smyga ut en stund.




En nyuppfunnen dumhet från den lille herrn är att stå och gnaga på spjälsängen så färgen flagnar bort. Jag hoppas inte färgen är jättegiftig för han är dum nog att svälja bitarna!
Försöker man stoppa honom och sätta sin egen hand i mellan är man snart fingerlös! Fan vad hårt han kan bitas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0