Home sweet home

Hemresan gick fint, vi körde nonstop och var hemma runt sex efter ett snabbstopp på Ica.
Albin somnade efter Norrköping någonstans och sov sedan i stort sett hela vägen. De sista milen roade han sig med att ge sin mamma väldigt hårda kindklappar. Men vad utsätter man sig inte som förälder för för att få slippa skrik i bilen? :) Albin tyckte det var skitkul och kiknade av skratt när jag sa AJ gång på gång!
Även jycken sov hela vägen, helt slut efter långa promenaden fram och tillbaka till Berg tidigare.

Direkt när vi kom hem rusade Albin bort för att se efter så alla hans leksaker var kvar ute! Och de var dem :) Lite lek hann han med innan vi under vilda protester bar in honom för lite mat och sedan sängen.
Nu har han legat snart en timme i sängen och än har han inte slocknat. Men bra trött är han och varm!
Fy sjutton vilket varmt hus vi kom hem till! Nu efter någon timmes vädring känns det lite bättre men luften står ju stilla ute så det är svårt att få till ens ett yttepytte litet korsdrag. Bara att vänja sig :)

I bilen blir Albin helt plaskblöt när han somnar. Svetten bokstavligt talat rinner från hans panna och nacke när han vaknar, trots att vi haft det riktigt behagligt svalt och vi tog av honom den långärmade tröjan innan vi åkte. Vad mer kan man göra liksom?


Nu tror jag faktiskt att han somnat!
Jag ska gå och ta mig en huvudvärkstablett och sedan sätta mig i soffan.

Tjingtjong



På resan ner i fredags lärde sig Albin att locket ska sitta uppe på flaskan. Hur många gånger han tog av och satte på det där locket går nog inte att räkna :)
Duktig är han iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0