Lite koko

Jag känner mig koko i skallen. Har lite dov huvudvärk och känner mig lite yr samt "konstig" i skallen. Det var knappt jag kunde titta ut på träden i skogen när vi åkte i bilen hem nu för det blev liksom för mycket för hjärnan att registrera.
Jag misstänker att det kan vara lite blodbrist det beror på. Igår blödde jag nämligen likt niagarafallen och har så fortsatt idag om än lite mindre. (därav varför Peter fick äran att bada idag. Jag ville ej riskera läckage i bassängen;) Märkligt då jag aldrig blött såhär kraftigt någonsin tidigare. Hoppas det bara är tillfälligt!
Men hur som så är det nog inte konstigt med lite anemi efter detta!

Vi kom nyss hem från att ha varit en tur till Norrtälje efter simhallen och bland annat handlat lite samt käkat lunch.
Peter försöker nu få Albin till att sova lite då det inte blivit många minutrar av den varan idag för den lille herrn. Vi får se hur det går, det är iallafall tyst inne i sovrummet nu :)
Jag sitter vid köksbordet och har precis druckit lite kaffe, kollat igenom posten och funderar på vad jag ska ta mig för härnäst?


Även coola killar behöver handla ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0