Måndags positivitet

Det är måndag. Ny dag, ny vecka och nya tag!
Ett styrkepass är redan avklarat och vi kom nyss tillbaka från promenad. Veckan inleds hårt ;)
Ska försöka hålla en ordentlig och strikt vecka nu för att liksom ladda upp och spara mig inför lördag. Det kanske går bättre och lättare när man har något att se fram emot.

Måndag innebär ju vägning ikväll också och jag har inga som helst förhoppningar inför det. Senaste tiden har ju som nämnts varit en katastrof och jag tror ej på mirakel. Men visar den plus kanske jag kan triggas igång lite extra.


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Bra syrran. Duktig du är!!

2013-05-13 @ 12:37:11
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0