Skön söndagseftermiddag

Jag ligger på soffan. Albin röjer runt för fullt bland alla flyttlådor och hittar givetvis allt han inte får pilla på. Det är Peters tur att passa nu :) Farmor står ute i köket och lagar mat. Ska bli gott!

Jag har kommit in i en riktig tröttperiod, är trött morgon, middag och kväll. Kan inte heller längre skylla på Albin för han sover riktigt bra på nätterna nu. Jag sover också oftast bra men ändå känner jag mig konstant trött. Har ju till och med börjat knapra vitaminer sedan några veckor tillbaka och dricker mer vatten än vad jag någonsin gjort. Aja, det går väl över.

Idag har Peter och farfar äntligen börjat arbetet med att fixa till växthuset. De har skurit massa glas och börjat sätta på plats. Det är mycket kvar men en bit på vägen iallafall.
Jag har rensat ogräs och vattnat lite bland annat samt promenerat.
Jycken har skällt ut ekorren som hoppade runt uppe i stora äppelträdet och Albin har letat efter kissen och velat leka med mammans kantsax.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag. Gissar att farmors mat blev god, hon är duktig.
Du kanske har någon pollenreaktion? Det kan man nog bli trött av. Du har ju reagerat lite förr med konstiga symtom.

2013-05-12 @ 19:17:34
Postat av: Janina

Preggo? :D

2013-05-12 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0