Sovnödiga familjen

Dagen startades med en försovning för pappan i huset. Jag vaknade och tittade på klockan 07.22, då låg pappan fortfarande och sussade så gott. Han börjar jobba 07.00 :) Han studsar upp ur sängen när jag skakat liv i honom och hack i häl kommer i Albin. Den lille busen låg vaken och mös mellan oss då jag vaknade.
Hela familjen har sovit som stockar sedan tolv inatt då Albin vaknade och ville över till oss.

Vi har ingen bil hemma idag. Toyotan och farfar är på besiktning nu så Peter fick åka Saab till jobbet idag, vilket innebär att vi är bilstolslösa. Lite tråkigt då planen för idag var att träffa Albins kompis Molly och hennes mamma för lite lek och när inte heller de hade någon bil idag fick allt ställas in. Mollys mamma har ju börjat jobba igen så det är inte ofta vi har möjlighet att ses längre. Tråkigt, då de är typ de enda vi har/hade att umgås med.

Alltså blir även denna dag en hemma dag precis som igår. Jag hoppas den inte kommer kännas lika långdragen och tröttsam som dagen igår.
Vi har iallafall varit ute på vår promenix och Albin ligger nu i sängen redo för lite förmiddagsvila. Han har typ slutat med att somna i vagnen...

Jag har tänkt börja med packandet idag, imorgon drar vi söderut igen.
Har också tänkt försöka hinna köra ett styrkepass nu när/om min lille gris behagar somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0