Det är fredag igen

Hur kan det komma sig att veckorna går så fort? Känns som det alltid är måndag och fredag.
 
Här skiner solen denna fredag med ett par grader kallt och ordentlig isgata. Vi tog bara en kortis promenad imorse för jag orkade inte ge mig iväg på någon längre runda, magen känns tung och öm idag.
Jag åkte iväg för att hämta ut ett paket som kommit (mamma, min julklapp har kommit!;) och lämnade Albin hemma med farfar under tiden. Jag var borta max en halvtimme och när jag kommer hem igen har min grabben hunnit förvandlas till en liten skitgris! Han hjälpte farfar med att sätta på vinterdäck, så både vantar, overall och det lilla trynet var fläckvis svart.... Tur det finns tvättmaskin! :) 
 
Albin ligger i säng sedan en stund tillbaka men har ännu inte somnat, han sitter och läser böcker istället hör jag. Han har lyckats gömma/lägga bort tre av sina nappar imorse och har nu "bara" en i sängen så jag vet inte om det kanske är därför han har det lite svårt att koppla av?
Jag tänkte gå ner och sy Albins nya julgardin som kom även den i paketet, så det hinner bli gjort till på söndag.
 
 
Mina små pojkar imorse!
 

Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Filningar :)

2013-11-29 @ 13:09:00
URL: http://baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Mamma

Kan du vara snäll och slå in julklappen och sen gömma den så du inte tjuvkikar. :-)

2013-11-29 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0