En riktig solstråle!

Här har vi haft en riktig harmonisk eftermiddag och kväll gällande barnet. En riktig solstråle har han varit utan hetska diskussion innan middagen äntligen serverats och det var bra för idag körde det ihop sig lite just den tiden.
 
Han somnade iallafall tillslut och vid tre fick jag faktiskt gå in och väcka honom. Jag hade planerat ett brödbak när han vaknat och hade tidigare plockat fram smör och mjölk och allt så det fanns ingen återvändå trots att klockan tickade iväg. Jag lyckades baka tekakor och laga kycklingwook på en och samma gång i sällskap med en solstråle. Han fick mumsa resterna av bananpannkakan från igår och det var nog det som gjorde susen :)
 
Tekakorna var det premiärbak av och det blev väl okej. Inte så fina men smakade iallafall bra och det är ju hvudsaken. 
När Albin hade badat tog vi oss varsit smakprov framför "bumpa". Mysigt! 
 
 
 
Nu är solstrålen i säng sedan cirka en timme tillbaka, jag är nyduschad och vi har parkerat oss i soffan.
Imorgon väntar en nästan fullspäckad dag från morgon till kväll och på det helggäster. Trevligt! 
Albin och jag måste upp ännu tidigare imorgon jämfört med idag, helst ska vi dra hemifrån redan klockan åtta för att hinna i god tid till barnmorskan halv nio. Hujja! 

Kommentarer
Postat av: Katti

Håller tummen för att det skall bli en riktigt toppendag imorgon :-)

2013-11-21 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0