Vecka 25

Helt otroligt att vi redan kommit såhär långt! Det är svårt att förstå faktiskt. Snart är vi fyra i familjen istället för tre (plus jycken såklart!)
Om 11 dagar är vi nere på tvåsiffrigt fram till beräknat datum.
 
 
Halsbrännan hälsar på flera gånger om dagen och det är hemskt! Värst är det vid läggdags.
Kissblåsan är poppis att sparka/slå på och det känns lika obehagligt varje gång.
Det är ett himla bök där inne flera gånger om dagen men värst på kvällarna framför tvn eller vid sovdags.
Hungern är tillbaka och jag kan bli hungrig fem minuter efter att ju precis ätit. 
 
Vi försöker få Albin att förstå att att de ligger en bäbis i mammas mage men det går väl sådär ;) När vi pratar om det kommer han fram och pekar eller klappar på magen. Sötis! <3
Moster lurade ju i honom att mamma har en traktor i magen och det snappade han upp, så när man frågar vad mamma har i magen kan man vissa gånger få svaret: "Tatto" (= traktor) Haha!
 
Min jacka stramar mer och mer för var dag så snart blir det dags att plocka fram den nya jag köpte och hoppas på att den passar ett tag till.
Framåt eftermiddagen och kvällen blir jag mer och mer otymplig och osmidig och det är jobbigt att böja sig och hålla på att greja med blöjbyten och kläder som ska av och på på den lille vilden.
 
Jag sover som en stock på nätterna bortsett från några uppvak med värk i kroppen men somnar fort om efter att jag ändrat ställning.
 
Hår tappar jag fortfarande som en tok!!! Vidrigt! 
 
Bild kommer vid annat tillfälle :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det har gått fort. Och det är så spännande.

2013-11-08 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0