Beslutsångest

Jag skulle behöva skaffa mig nya vinterskor iår och har hittat dessa i en katalog och är väldigt sugen på dem. MEN som vanligt blir jag snål och tycker de är för dyra.
Vad tycker ni?
Vill ha ett par rejäla som jag slipper hålla på att knyta. Dessa är ju dessutom rätt snygga så jag borde ju kunna ha dom här hemma och åka pulka i samtidigt som jag kan ha dom till klänning när/om man ska vara fin. Eller?

Dessutom har jag fått en rabattkod med 50% rabatt vid en beställning, så ska jag ha dem borde jag ju slå till nu.
Men ja, jag tvekar ändå pga. av priset. Jag har aldrig köpt så dyra skor.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Unna dig dom! Du behöver ju något varmt.

2013-10-19 @ 10:13:51
Postat av: Syrran/moster

Åh dom är ju skitsnygga. Unna dig några fina lite dyrare skor för en gång skull. Bättre att vara torr och varm om fötterna ön köpa ett par billiga och små frysa :p

2013-10-19 @ 11:07:35
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0