En fika gjorde susen

Inte ens en ynka timme lyckades han sova när han äntligen somnade och när han vaknade gjorde han det verkligen på fel sida. Det var bara ledsna miner och massa tårar och han satt fastklistrad rund pappas hals.
Vi klädde på oss för att åka och fika på Drömkåken och väl ute i bilen lugnade han äntligen ner sig. Han var en ängel när vi var borta, om än väldigt högljudd med sitt prat. Som vanligt alltså ;) När han fick syn på alla bakverk skrek han ut: KAKAAA!!! Haha! Duktigt nog nöjde han sig med att smaska i sig lite frukt och bär istället för onyttiga kakor. Och dricka massa vatten ur vanligt glad och sugrör. Smakar tydligen bättre så ;)

Hela eftermiddagen agerade han duracellkanin och for runt som en galning här hemma men humöret var iallafall hundra gånger bättre!

Tack och lov somnade han som en stock vid nattningen, helt själv dessutom.


Vår kväll har spenderats i soffan halvt avslagna. Men nu ska jag faktiskt flytta mig till sängen istället och kanske orka läsa ett kapitel i min bok.
Peter ligger redan och snarkar här på soffan.


Imorgon hoppas vi på en bättre dag med bättre humör. Det är trevligare så :)



Förresten så blir det inga skor för mig :( Nu när jag äntligen hade bestämt mig och skulle klicka hem dem så finns de bara upp till storlek 37. Jävla skit! Så nu ska jag gå barfota i vinter istället.



Vår fina och snälla fikakille! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Typiskt med stövlarna.:(
Men Albin ser nöjd och belåten ut, han behövde bara en liten utflykt.

2013-10-19 @ 22:10:04
Postat av: syrran/moster.

Kolla om de finns på zalandoo jag har 15% på ett köp där.

2013-10-19 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0