Jag kunde inte låta bli! :)

Peter kom idag hem med en hel Ikeakasse full med barnkläder från storlek 50 och uppåt. Hans arbetskamrats sambo hade rensat hemma.
Det mesta var väldigt flickigt men ett par plagg hittade jag till Albin och några andra små små plagg utifall tvåan skulle behaga vara en tös :)
Imorgon langas kassen vidare till nästa arbetskamrat.

Och jag kunde ju inte bara låta bli att låta Albin prova en klänning! Hihi. Otroligt söt tycker jag han blev och han själv tyckte också det var roligt att klä ut sig och spela apa :)


Låt mig presentera lilla söta Albina!
Bild 1: röd sammetsklänning och spetsstrumpor
Bild 2: rosa baddräkt och en mössa pyntad med en blomma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken liten söt "kicka" ;)

2013-10-08 @ 20:58:48
Postat av: Syrran/moster

Haha men Gud så söt hen är ;)

2013-10-08 @ 22:15:12
URL: http://baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Katti

Helt otroligt söt! Nu börjar jag längta riktigt mycket efter lilla Tvåan....

2013-10-08 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0