Lekdejt och korv

Blir en seg kväll känner jag, ligger på soffan och kämpar med att hålla ögonen öppna.
Albin är nyss lagd och inte heller idag tänkte han somna själv. När flaskan är tom börjar han gorma där inne. Han varken gråter eller skriker argt utan bara typ skriker. Dessutom ligger han ner och gör det. När han är ledsen eller förbannad står han alltid upp i sängen och vrålar, så detta beteende är ju bara dumheter.
Jag testade att sätta igång hans godnattviseskiva, som vi alltid satte på när han var mindre men nu tycktes det varken göra från eller till.
Pappan är nu där inne så nu är det iallafall tyst.

I eftermiddags åkte vi in för att handla lite och på hemvägen stannade vi till hos syssling Philip för lite lek och bus. Det såg ut som ett bombnedslag när vi åkte därifrån knappa två timmar senare! Haha.
Väl hemma var det bara att omedelbums sätta igång med middagen. Idag serverades det kycklingkorv med makaroner. Igår åt vi korvstroganoff och ris. Matfantasin flödar i detta hus ;)

Nu ska jag faktiskt masa mig iväg till duschen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att det var sås till riset! :-)

2013-10-15 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0