Oct. 24, 2013

Det slår aldrig fel!
Albin valde ju såklart att ta sovmorgon idag när vi var tvungna att komma upp i tid. Jag hann gå upp och göra mig klar innan han började sjunga upp sig inför dagen :)
Vi drog iväg till öppna och röjde runt med bara en annan liten kille.
Typ alla leksaker åkte fram som vanligt. Inget får missas.

Vi kom hem vid elva och åt lunch. Albin hoppade i säng och somnade fort till tonerna av Mamma Mu.
Jag har lite smått börjat packningen inför nästa veckas bortamatch, tvättmaskinen snurrar så vi har några kläder att packa.
Nu tyckte jag det var dags för en liten kafferast och pepparkakor ;)


Kuddhörnan är poppis på öppna.
Hopp hopp hopp hopp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0