Vecka 20

Tänk att vi redan är halvvägs (typ iallafall)! Det är galet vad fort det gått.

De senaste veckorna har jag mått bra. Bortsett från att jag vid vissa tillfällen börjat känna av fogarna samt ischiasen. Men än så länge är det hanterbart så det är inget att gnälla över.

Jag har varit lite osäker på om det är rörelser jag känt där inifrån eller om det är gaser och tarmarna som spelar mig ett spratt men i lördags kväll förra helgen (v.19) är jag nästan helt säker på att det var sparkar jag kände! En bit nedanför naveln på vänster sida var det något som kickade till ett par gånger och jag till och med kunde känna det utanpå. Trots att jag var snabb med att lägga dit Peters hand också så fick han ändå inte känna något :( Och sedan dess har jag inte känt något så pass tydligt. Men det kommer :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad FORT det går!!! Redan halvvägs :-) Vad spännande!!!
Jag har lite sorg över att ite uppleva det där igen. Första sparkarna. Mys med magen... Och framför allt - förlossningen!!! Det är verkligen något speciellt!!!

2013-10-05 @ 14:36:27
URL: http://Livetmedskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0