Är dagen över snart?

Vilken tröttsam fredag vi har haft!
Albin har haft ordentligt labilt humör efter att ha tagit en alldeles för kort vila i förmiddags.
För att få tiden att gå lite mer så åkte vi iväg och handlade efter lunch. Jag var så duktig och lyckades plita ner en matsedel redan för nästa vecka och tänkte det kunde vara skönt att handla hem det redan idag, så är det gjort men givetvis var det tomt på flera av dessa hyllor i affären så jag gick bet. Typiskt!

Hemma igen styrde Albin lite ute en stund men jag höll på att frysa ihjäl så vi gick ganska snart in och åt lite mellis istället.
Sedan dess har han levt rövare här hemma och så fort något inte gick som han ville bjöds det på utbrott. Jag har varit trött som få och bara velat sluta mina ögon en stund men eftersom inte Albin var med på dessa noter alls så var det bara att hänga med i svängarna.
Han hann även för andra gången denna vecka trilla ner från soffan.

Äntligen kom Peter hem och Albin hade någon annan än mig att terrorisera! :)

Nu är vi nyätna, jag ligger på soffan och pappan gör allt för att hålla Albin på rätt köl gällande humöret nu innan läggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0