Burrr

Barnet är lagt och jag är parkerad i soffan med smörgås och kaffe, som vanligt såhär dags :)

Efter frukosten tog vi rundan ner till landsvägen och tittade på lite bilar och lastbilar som åkte förbi.
Inte en enda traktor längs vägen på promenaden går Albin obemärkt förbi. Idag räknade vi till hela SJU(!) traktorer, varav en i arbete.
Han är en riktig liten lantis redan ;)

Vad som händer resten av dagen har jag inte bestämt mig för ännu. Kanske blir det lite bakning och städning.

Nu ska jag sitta och värma mig här i soffan med datorn i knät en stund. Vi har inte fått igång värmen här hemma ännu, cirkulationspumpen behövde tydligen bytas så jag går faktiskt och fryser. Jag som inte brukar vara så kräsen gällande sådant men morgnarna och förmiddagarna är värst, innan vi lyckats värma upp huset lite med vår kroppsvärme ;) Bara att klä på sig och leka sig varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0