Det finns inget dåligt väder....

.... bara dåliga kläder.

Regn och rusk idag. Var inte speciellt lockande att ge sig ut på morgonpromenaden men vi bangade inte utan klädde på oss istället. Rotade fram jycken regnoverall som han inte är speciellt förtjust i och ej har använt på flera år. Nu åkte den på och innerst inne tycker han nog att den är ganska skön att ha på sig och slippa bli jätteblöt. Bara en regnmössa som saknas också :)

Albin ser lite mosig ut idag och jag misstänker att han kanske har lite feber, tycker han känns en gnutta varm. Dock är det inget som märks mer än lite på ögonen.

När vi kom in förut drog jag fram dammsugaren, var så less på allt grus och skit som blir i hallen. När jag ändå höll på och hade ångan uppe dammsög jag av resten av övervåningen också. Kändes i kroppen, känner mig inte helt hundra i kroppen jag heller idag. Halsen är bättre men är ju snorig istället och slö.

Albin är nu lagd och jag har intagit soffan med kaffe och smörgås. Kanske orkar ta fram virkningen lite? Hela två dagar sedan sist! Rekord! Haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nico ser verkligen nöjd ut, eller inte! :-)

2013-09-24 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0