Det var väl själva f*n!!!

Jag har klarat mig från fästingar i många många år och allt som allt har jag nog bara haft två eller tre styckna. Ikväll när jag stod i duschen upptäcker jag en jävel nere på vänster smalben. Varför nu!? Så jävla onödigt! Slår vad om att den var så generös och ger mig en släng borrelia också. Bara vänta och se...

Känner mig iallafall sjukt äcklad av det lilla krypet. Det har krupit överallt på kroppen hela kvällen och det har kliat där den bitit sig fast. Jag vill varken se eller känna på området däromkring.
Jag har aldrig varit speciellt rädd för de små djuren men nu när jag dessutom är gravid känns det annorlunda.

Som sagt bara vänta och se några veckor nu om det händer något. Hoppas hoppas INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0