En dag ute i det gröna

Efter att Albin slagit på stort och sov närmare två timmar i förmiddags så slängde vi i oss lite lunch och for sedan in mot stan. Vi hämtade upp mormor Siv och åkte vidare till Valla. Där har vi inte varit på år och dagar och det var omgjort sedan man själv var liten.

Albin hälsade på kaniner, massa olika sorters höns och fåglar, hästar och getter. Lekparken hade han helt för sig själv och kunde utforska i lugn och ro. Roligast var nog båten.
När den lille herrn var trött i benen efter allt spring åkte vi över till Gamla Linköping och tog en fika.
Ett besök i Cloetta chokladbod var jag ju bara tvungen till också innan vi åkte hemåt.

Nu är vi nyss hemkomna och har fått veta att både mormor och morfar måste jobba över idag.
Jag och Albin la oss nu för en liten då så länge. Skönt att sträcka ut kroppen lite.
Helt från ingenstans fick jag ont i knät igår och idag är det ännu värre. Det gör faktiskt riktigt ont att belasta och böja det. Hoppas det bara är något tillfällig och att det imorgon är bra igen!
En skavsårsblåsa på lilltån har jag också och det är ju tur att det är på samma ben för då kan jag ju hoppa fram på det andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0