Ett grötmonster?

Usch och fy! Idag är sådan dag då jag blir flåsis och andfådd bara av att stå stilla rätt upp och ner och hjärtat dunkar hårt och tungt.
Vi har iallafall gått vår runda och sommaren hänger kvar även idag.

Barnet är lagt och har somnat.
Jag har satt igång tvättmaskinen samt påbörjat packningen inför nästa vecka. Albin är inne i en period då han helst skulle behöva byta kläder tre gånger om dagen. Hur han lyckas grisa ner sig hela tiden är för mig ofattbart :) Hur som så går hans kläder åt i ett nafs. Speciellt byxorna, det är för varmt att ha jeans och på gränsen till för kallt att ha shorts och sånna där mittemellan byxor typ mjukisar har han väldigt ont om har jag upptäckt. Måste shoppa! :)

Nu ringde Peter och sa att han är påväg hem för lunch. Trevligt! :)


Titta vilken duktig kille som kämpar på att äta frukostgröten själv. Jag hjälpte honom med första hälften medan det fortfarande var varmt och resten petade han i sig själv. Det tog tid men tålamod har han ju gott om så han var nöjd :)
(galen bild jag vet!)


Kommentarer
Postat av: Katti

Ajam dö boss!! Ajam dö vinnör :-D

2013-09-06 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0