Full mundering

Här pågår lek ute redan.
Albin ville komma in till oss vid sex imorse och efter det somnade han aldrig om. Jag lyckades dra ut på uppstigningen till halv åtta ungefär iallafall innan han började härja lite väl vilt i sängen och sovrummet.
Vid frukosten visade han tendenser på riktigt uselt humör men tack och lov glömde han bort det nu när vi kom ut.
Just nu håller han på att lära sig köra Bobby caren själv, än går det bara bakåt men det är en början! :)

Känner jag honom rätt vill han snart gå in och vila och det tänker jag inte neka honom till. Mina ögon går i kors!!!


Det är full mundering som gäller idag.
Första gången sedan tidigt i våras galonbyxorna åkte på och jackan är det premiäranvändning av.
Turligt nog tyckte Albin det var lite spännande att klä på sig så mycket innan vi gick ut. Dessvärre misstänker jag att det enbart var en tillfällighet, han lär nog lessna flera gånger om innan vintern ens är här...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig höstkille!

2013-09-17 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0