Fullt ös hela dagen

Efter en snabb frukost och snabb påklädning åkte vi in till stan och mötte upp moster. Det blev lite shopping. Tre par mjukbyxor, en ny kepa, mössa och bälte till Albin. Födelsedagspresent till morfarn och så botaniserade jag lite i garnaffären.
Hungriga blev vi och lunch intogs tillsammans med mormor Siv och moster Helen som även de var på stan.
När vi vinkat av moster som for för att jobba och de andra åkte jag och Albin vidare till Maxi för lite inhandling till morfarns födelsedagsmiddag.

Vid två var vi hemma igen och vi var lika trötta bägge två! Albin hade ju hållt igång sedan nio imorse och slocknade bums. Jag la mig också en stund och sträckte ut kroppen.
Vilan blev dock inte lång för strax efter tre skulle vi möta upp Anna och hennes små killar i lekparken här utanför. Jag fick väcka Albin den stackarn men blev förlåten när vi kom ut till lekparken :)
Vi hann bara leka och prata lite strunt i drygt en timme innan vi var tvungna att gå hem igen för att påbörja middagen.

Det var en mätt och ordentligt trött liten kille som just la sig.
Nu ska vi snart äta glass!


Albin hjälpte morfar att öppna paketet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0