Luften går ur

Jag sitter på trappan med kaffe och korsord.
Albin ligger i sängen och vilar lite.
Peter är iväg och jobbar sedan en timme tillbaka.
Jycken ligger nedanför trappan med nosen i vädret.

Ännu en galet varm dag! Jag har försökt mig på att göra lite nytta ute i trädgården men så fort jag tar i minsta lilla tappar jag andan helt i stort sett och hjärtat börjar banka.
Det är som det är, får göra lite då och då.
Men några kilo tomater hann jag plocka av, vattna växthuset och landen samt fixa lite med pilkojan (den har fått på tok för lite vatten i sommar och ser ut som typ ingenting).

Måste få ordning på den sista packningen också för imorgon förmiddag styr jag och Albin ner mot Linköping!


Kommentarer
Postat av: Morfar pappa

Skit kul
Välkomna

2013-09-07 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0