Rastlöshet delux

Idag har jag en hemskt krypande rastlöshetskänsla i kroppen som ej tycks gå att bota. Vad jag än tar mig för att göra så känns det inte kul och jag tappar fort intresset.
Har satt mig med mina olika virkningar i tre olika omgångar men jag får bara något varv gjort.
Har tagit in de sista pelargonerna och duschat dem.
Har fått några maskiner tvätt tvättade och det är alltid skönt.
Vi var ut en stund förut och vi började plocka undan saker för hösten och jag röjde lite i växthuset men det blev fort tråkigt. Och så började det regna.
Har haft planer hela veckan på att baka mer bröd och än så länge har jag inte kommit längre än att ställa fram ingredienserna.
Har påbörjat dagens korsord i tidningen men lusten försvann.
Och nu har jag lagt mig i sängen med planer på att läsa lite bok. Vi får se hur många rader jag hinner läsa innan det kryper i kroppen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0