Soliga lördag

Halv åtta sov barnet till imorse i egen säng. Stolta föräldrar! :)

Jag fick sovmorgon till halv tio, då kom Albin in och härjade och tyckte väl att jag borde gå upp. Så jag lydde tillslut.
Åt frukost i sällskap med melodikrysset och efter det gick vi ner till byn och fd. affären där det var loppis igen. Inga fynd idag men roligt att titta på alla gamla varor de har kvar. Ser så antikt ut :)

På vägen hem stannade vi i lekparken och Albin lyckades dra med sig halva sandlådan hem i sina foppisar och strumpor.

Nu har vi lunchat och Albin är i säng. Av någon anledning passade inte herrn att sova sin vanliga lur i förmiddags så vi testar nu istället.

Jag ägnar mig åt att dricka ingefära, känner mig halvlustig i halsen och en konstig känsla i kroppen.... Tråkigt! Hade ju tänkt röja ute idag när det är så härligt väder men orken finns inte :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0