Tidiga tonår?

Ärligt talat, vad är det för barn vi lyckats få egentligen?! Imorse kunde jag ligga kvar i sängen till klockan NIO!
Det var knäpptyst inifrån Albins rum hela natten och morgonen. (dock vaknade han vid nio igår kväll och panikskrek i några minuter innan han somnade om i pappas famn)
Jag halvsov från halvsju då Peter sa hejdå och till nio då jag bara var tvungen att gå på toa. Då hörde jag att Albin började röra på sig :)
Är han inne i en väldigt tidig tonårströtthet eller vad har hänt?

Efter frukosten gick vi promenaden och lekte lite ute efter det. Det är sommar igen!

Nu är han lagd igen och har nog somnat tror jag. Ovanligt va? ;)


Kommentarer
Postat av: Janina

Sommar? Vi hade två plusgrader och is på rutorna i Falun..

2013-09-03 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0