Just nu

Åskan och dess muller kom allt närmre och Albin blev halvt panikslagen när han  stoppades i säng.
Han fick tillslut komma upp igen och sitta tätt ihop med pappan i soffan och titta på "äser bilar"/racerbilar

Nu har det dragit bort och Albin är lagd i säng igen. 
Nu får vi vänta och se om han behagar somna.



Jag har just varit ut och jagat bort ett rådjur och hennes kid ur mitt trädgårdsland. De rackarna! 
Svårskrämda var de dessutom. Vid ande försöket lyckades jag smyga mig på dem jättenära och sedan skrika allt jag orkade. Tror nästan jag skrämde skiten ur dem ;) 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Rackarns snyltare :-( Släng ut lite mer lökskal i rabatterna, det gillar de inte. Det är tråkigt om de vänjer sig att gå dit för att gotta sig av dina delikatesser. Ta ut Nico så han får skrämma upp de ordentligt.

2014-08-13 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0