Söndagsshopping

Idag blev det lite mer sovmorgon. Lite efter åtta vaknade Elsa och väckte oss andra.
Jag bestämde mig för att åka iväg på bakluckeloppisen för första gången denna sommar och när jag sa det till resten av familjen ville de också följa med. 
Vi snabbade på med frukosten och kom iväg så vi var där lite efter tio.
Jag fyndade höst och vinterkläder till Albin. Ett par överdragsbyxor (som nya), en täckväst, höstjacka till dagis, och ett par termobyxor (även de tillsynens oanvändna) Endast 70 kr gav jag för allt detta. 

Albin hittade en liten lastbil som han fastnade för och köpte för egna pengar. Hela fem kronor ;)


Hemma åt vi lunch och så la sig barnen och vilade.
Efter vilan tog vi en fika och efter det lurade vi ner Albin till farfar så vi kunde fixa lite inne.

Nu är vi ute sedan ett par timmar. 
Stundvis väldigt fint och skönt väder, när inte solen går i moln och det blåser.
Jag och Albin har plockat upp potatis till middagen. Han är duktig min lille pojke <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0