Babynest färdigt!

Nu i eftermiddags knåpade jag ihop det sista på babynestet jag lyckats sy. 



Petiga jag är faktiskt rätt nöjd med resultat dessutom! 
För att vara det första jag syr, förutom raksömmar på gardiner, sedan syslöjden på högstadiet är jag även lite stolt :) och inte tog det många timmar heller.
Kul att äntligen få sy på "riktigt" på MIN fina symaskin! 


Eftersom jag inte lyckats hitta något tyg jag kunde bestämma mig för så offrade jag istället ett gamalt påslakan (Peters ;). Perfekt ju! Insovet, luktar oss och vältvättat så all eventuell skit som finns i nya textilier är borttvättade för länge sedan. 

Nu fattas bara Tvåan att bädda ner där i....

Albin provlåg det och tyckte det var toppen! Han ville inte lämna ifrån sig det, trots att det var liiite för litet för honom :)







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin! Ser ju jättegosig ut. Du är så duktig. Jag är stolt över dig. :-)

2014-01-30 @ 21:55:23
Postat av: Syrran/Moster

Fint blev =). Passar nästan till Albin med :P

2014-01-31 @ 09:39:37
Postat av: Janina

Toppensnyggt!! Duktig du är :)
Jag sydde ett till Axel när han var på väg och det blev välanvändt! Axel hade det massor, sen även kusin Hannes och nu Erik :) antar att kommande lillebror till Hannes kommet ha det också.

2014-02-02 @ 00:38:29
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0