Bm-besök vecka 34

Allt såg fint ut. Ungen ligger kvar med huvudet neråt och har sjunkit ner långt, är fortfarande ruckbart med det ska mycket till att den lyckas trilska med att vända sig nu. Skönt! Jag var lite orolig att den lyckats volta runt där inne nu när det varit ett riktigt holabalo de senaste veckorna. Den ligger troligtvis med sin rygg längs min vänstra sida, tvärtemot sist.
 
Idag var jag ju där själv utan Albin och det var skönt att kunna prata lite mer och inte behöva hålla ögonen på vilden samtidigt. Nästa besök, om tre veckor får jag gå själv också för jag tog en tid då Albin är på dagis. 
 
 
 
Några jämförelser i ungefär samma vekor.
 
 
                                       Albin              Tvåan
Vikt (från inskriv.)            +21 kg             + 9 kg (jag hade enbart gått upp 1 kg på fyra veckor! Tjoho!)
SF:                                28 cm              30 cm 
<3-ljud                           ???                  138 
 
 
 
Efter kontrollen åkte jag för att handla lite. Otroligt skönt att lalla runt själv i affären. Vardagslyx! :)
 
Albin sysselsatte farfar utan problem och farfarn var tröttare än vad Albin var när jag kom hem drygt två timmar senare. Leksaker utspridda i varenda vrå i vardagsrummet.....
 
Till middag blev det storkok med köttfärssås och Albin åt väl hyfsat.
Framåt sextiden dök mostern upp och Albin välkomnade henne med en kram. 
Nu är vilden lagd och jag tror ta mig tusan han stupade omedelbart. Hoppas han sover hela natten nu så vi kan åka till dagis pigga och utvilade imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0