Hej 2014!

Vi har startat året lugnt. Albin lurade med sig mormor och morfar ut i lekparken efter frukosten medan jag och Peter stannade kvar inne i soffan.
När de kom tillbaka in tog vi en fika och packade sedan ihop våra prylar, sa hejdå och började resan hem. 
Det gick som på räls hela vägen nonstop och vi var hemma strax innan klockan fem. Albin somnade innan vi nått Norrköping och sov ända till vi kommit halvvägs genom Stockholm. Inga sura miner på hela resan. Duktiga kille! <3
 
Finaste och duktigaste bilåkarkillen 
 
Här hemma möttes vi av ett enbart 16 grader varmt hus så pappan skyndade ner för att fjutta på i pannan medan jag ställde mig och gjorde mat då vi alla var riktigt hungriga. Albin åt en hel portion (kors i taket)! 
När det var dags för nattning var det samma visa som vanligt och jag tror inte han somnat än, nästan två timmar senare. 
Varför har nattningarna gått superduperenkelt nu när vi inte varit hemma? Tiderna har ju varit hel knasiga och rutinerna helt andra men ändå har han somnat helt själv på bara några minuter. Märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0