Längtar och saknar

Här sitter jag igen ensam. Idag tog jag sovmorgon, somnade om efter att Peter och Albin åkte imorse och vaknade när Peter ringde vid nio.... Ingen produktiv förmiddag idag, enbart promenad med jycken, frukost och ett program på play. Men nu ska jag snart åka för att hämta hem Albin! <3
 
 
Morgonen gick bra för pappan och Albin. Jag hörde att det var lite kinkigt att bli väckt men ganska snart hörde jag "åka" och då ändrades tonläget. Sedan kom han in till mig och berättade att han hade ätit frukost och innan de åkte kom han in för att "ossa"/pussa mig hejdå. Sötis!
Framme på dagis hann han knappt klä av sig innan han rusade in för att börja leka. Härligt! 
 
 
Jag har sovit mycket bättre inatt, typ hela natten nästan tror jag. Vaknar dock med lite molvärk bak i rygg och mage men det har släppt nu. Är dock väldigt stel och öm i ljumskarna, känner mig om än möjligt ännu mera osmidig. 
 
Dags att hoppa ur brallorna med hål i baken, borsta tänderna och styra mot dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0