Matvrak vs. liten mus

Nu har jag min lille prins hemma igen! <3 Han stupade i säng som vanligt efter fem timmar på dagis. Fast hör att han är vaken där inne nu, då slipper jag vara elak och väcka honom.
 
Vi får höra varje dag att han äter så bra och duktigt. Frukost öser han i sig trots att han äter fil och musli här hemma innan de åker. Vid frukstunden vräker han också i sig så mycket han får och vid lunchen äter han med god aptit. En dag förra veckan hade han ätit mer än fröken och idag ville han ha påfyllning tre gånger. Härligt att höra att han äter men det skulle ju vara lika roligt om han hade samma aptit här hemma också. Middagen de dagar han är på dagis äter han bra men dagarna han är ledig är han åter en liten mus vid matbordet, morgon till kväll. Märkligt!
 
Nu ska jag plocka upp min prins och mysa ikapp timmarna vi varit ifrån varandra idag!
 
Bild från igår när Albin satt och läste Nima katalogen. 

Kommentarer
Postat av: Janina

Tack <3

2014-01-28 @ 21:57:34
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0